TERMENI SI CONDITII & POLITICA DE CONFIDENTALITATE

    1. INTRODUCERE
    2. DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL , cu sediul social in Str. Mircea Zaciu Nr. 45 Bl. Sc. Et. Ap. Sect. Loc. ORADEA Jud. BIHOR, CUI 43575436,  J5/106/19.01.2021 denumita in continuare “FURNIZOR”sau “swissbrands.ro”faciliteaza achizitionarea de marfuri prin intermediul internetului de la adresa: swissbrands.ro, denumit in continuare „MAGAZIN”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este FURNIZORUL.
    3. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului, denumiti in continuare “CLIENT”, si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in Magazin (denumite in continuare “PRODUS” sau „PRODUSE”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Produselor.
    4. Orice CLIENT poate accesa Regulamentul in orice moment, “dand click” pe linkul „Termeni si Conditii”, aflat pe pagina web a Magazinului.
    5. Informatiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul prezent.Furnizorul isi rezerva dreptul sa modifice aceste elemente fara o notificare prealabila.
    6. Fotografiile si prezentarile Produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de marfuri concret indicate de acestea. Imaginile si fotografiile au scop orientativ si pot diferi in functiede modificarileaduse de catre producator. swissbrands.ro nu isi asuma modificarile aduse de producator sau furnizor la produse.

    Codul produsului semnalizat in magazin sub numele de ”Cod unic” reprezinta elementul de identificare a produsului  pentru care se plaseaza comanda ferma.

    1. REGULILE DE UTILIZARE ALE MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A PRODUSELOR
    2. FURNIZORUL faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Produselor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, asa cum sunt prevazute in Regulamentul de fata.
    3. Contractul de vanzare al Produselor se incheie intre „CLIENT” si “FURNIZOR”.
    4. Prin utilizarea Magazinului si/sau prin plasarea unei comenzi, Clientul se obliga sa respecte termenii si conditiile specificate in acest document. Inainte de plasarea unei comenzi, Clientul se va asigura ca a citit si inteles prezentul document.
    5. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul in care datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a Produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii, FURNIZORUL va incerca sa contacteze Clientul pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.
    6. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.
    7. Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligatii:
    8. a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;
    9. b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;
    10. c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;
    11. d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti, precum si pentru Furnizor;
    12. e) de a folosi informatiile amplasate in paginile Magazinului doar in scop personal.

    III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE:

    1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Produse pe site-ul Magazinului.
    2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line in orice moment. Comenzile sunt prelucrate in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 17.30. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatorile legale vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii.
    3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie sa isi inregistreze permanent datele personale in baza de date a Magazinului (cumparaturi fara inregistrare).
    4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau a bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.
    5. Pentru a plasa o comanda Clientul alege Produsele din Magazin, mentionand dupa caz, cantitatea, culoarea, marimea si confirma intentia prin apasarea butonului “Adauga in Cos”. In cazul in care Clientul detine un cod de reducere, acesta nu poate fi combinat cu alte programe de loialitate si parteneriate, disponibile in magazinul swissbrands.ro. Nu este posibila beneficierea de mai multe programe de loialitate in timpul unei tranzactii.
    6. Pana la momentul confirmarii selectarii Produselor prin butonul “Finalizeaza comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsele din cos, precum si la datele pentru livrare si cele de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Finalizeaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Produselor si a costurilor de livrare (daca este cazul).
    7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie cererea transmisa de Client catre Furnizor de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii (continutul cosului) si prezentului Regulament.
    8. In momentul plasarii comenzii, conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata de acesta un mesaj referitor la comanda plasata, dar si informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Produselor, precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Acest e-mail reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a cererii de achizitie din partea Clientului.
    9. Imediat dupa procesarea comenzii, Magazinul va transmite un alt e-mail in care accepta sau refuza comanda. Dupa primirea confirmarii se ajunge la incheierea intre Client si Furnizor a contractului de vanzare a Produselor comandate de Client.
    10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.
    11. Fara atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mailul care confirma acceptarea comenzii. In aceasta privinta Clientul trebuie sa ia de indata legatura cu Magazinul, fie prin telefon, fie prin e-mail cu confirmare de citire a mesajului.
    12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care: (a) datele de contact ale Clientului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice, (c) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, (d) datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte, (e) activitatea Clientului pe site poate produce si/sau produce daune de orice natura de partea Magazinului si/sau partenerilor acestuia.

    In cazul vanzarii de Produse catre o persoana juridica cu sediul in Romania, o astfel de vanzare se realizeaza ca parte a achizitiei intracomunitare de bunuri, mentinand in acelasi timp obligatiile partilor legate de acest tip de livrare in conformitate cu legislatia aplicabila.

    1. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA PRODUSELOR 
      1.  
      2. Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda.  
      3. Timpul prevazut pentru livrarea la Client este de 7 zile lucrătoare din ziua urmatoare trimiterii comenzii. 

       

      Recomandam plata online prin card bancar pentru a beneficia de:

      • Livrare express –  într-un termen de minim 48h.
      • Livrare standard –  într-un termen de minim 72h.
      1.  
      2. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare.

      Daca Clientul alege sa achite contravaloarea produselor direct pe site-ul Magazinului prin card bancar sau prin transfer bancar, livrarea comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii sumei aferente contractului de vanzare in contul bancar al Magazinului.

      1. 4. Produsele sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat agreata de Furnizor. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.
      2. 5. Toate comenzile care depasesc suma de 249 lei beneficiaza de transport  gratuit,iar costul cu returul produselor va fi suportat de Magazin. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala), precum si un formular de inlocuire/returnare a produselor. In cadrul unor campanii, livrarea poate fi gratuita.
      3. PRETURI SI METODE DE PLATA
      4. Din momentul primirii de catre Client a e-mailului de confirmare a acceptarii comenzii, pretul Produselor ramane neschimbat pe toata perioada contractului de vanzare, indiferent de modificarile de pret ulterioare din Magazin.
      5. Preturile produselor din Magazin sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.
      6. Clientul va achita pretul Produselor comandate, dupa cum doreste:
      7. a) “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare;
      8. b) prin plata cu card prin intermediul serviciului autorizat iPay inainte de livrare; c) prin transfer bancar;

       In cazul in care Clientul alege metoda de plata (b) sau (c), lipsa platii in contul bancar al Furnizorului sau intermediarului de tranzactii (serviciul iPay de la Banca Transilvania) in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii.
      In acest caz, Clientul poate plasa din nou o comanda si poate alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite prin plata electronica incepe dupa primirea platii pentru Produse in contul Furnizorului. Furnizorul isi rezerva dreptul sa limiteze plt ramburs pentru anumite produse.

      1. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica pretul Produselor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina web a Magazinului, de a introduce modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Produselor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.
      2. RECLAMATII REFERITOARE LA PRODUSE

      3. Produsele comercializate sunt noi si originale. Furnizorii nostri raspund pentru defectele fizice pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea, Furnizorul respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.

      4. Ne obligam sa luam constant masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de catre Clienti.

      5. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabilite prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.

      6. Reclamatiile se pot trimite pe e-mail la adresa team@swissbrands.ro returnand Produsul impreuna cu descrierea (in scris) a defectului sau cu un formular de reclamatie, descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii Produsului.

      Clientul va fi informat despre modul de rezolvare a reclamatiei in termen de 14 zile calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a coletului returnat de client cu Produsul reclamat.

      1. Clientul poate solicita returnarea Produsului daca:
        Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
        Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
        Produsele prezinta defecte de fabricatie;
        Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data cand acesta a intrat in posesia Produselor.
      2. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:
        a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Produselor, daca furnizorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Client Produsul defect sau nu inlatura defectul ori
        b) sa ceara inlocuirea Produsului cu un altul fara defecte.

      3. In cazul in care reclamatia nu este admisa de Furnizor, Produsul va fi returnat Clientului impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.

      4. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Produsului in timpul transportului, se recomanda ca el sa intcmeasca (in prezenta curierului) un proces verbal de daune.

      VII. RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

      1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.
      2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Produselor expira dupa implinirea a 30 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia Produselor sau cand o terta persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Produselor.
      3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, printr-o declaratie clara (de ex. o scrisoare expediata prin posta) tran pe e-mail la adresa team@swissbrands.ro.
      4. Clientii pot folosi modelul de formular de retragere din contract pus la dispozitie prin e-mail imediat dupa confirmarea comenzii sau afisat pe website-ul Magazinului, dar acest lucru nu este obligatoriu. Clientii pot, de asemenea, sa completeze si sa trimita scanat formularul sau orice alte pretentii prin e-mail, la adresa: team@swissbrands.ro.

      Daca un Client foloseste aceasta modalitate, Magazinul ii va trimite de urgenta confirmarea primirii informatiei despre retragerea din contract pe e-mail.

      1. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficienta trimiterea de catre Client a informatiilor referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.
      2. Clientul trimite Produsele care fac obiectul retragerii din contract de indata, sau nu mai tarziu de 30 zile de la data in care acesta a intrat in posesia Produselor. Termenul se considera a fi respectat in situatia in care Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 30 zile.

      Conditiile pentru ca un Produs returnat sa fie acceptat sunt urmatoarele:
      a) Produsul sa nu fi fost utilizat/ purtat
      b) sa prezinte atat eticheta interioara (informatii cu privire la modul de intretinere), cat si cea exterioara,
      c) sa nu fi fost deteriorat.

      Lenjeria intima si costumele de baie nu fac obiectul returului.

      1. Magazinul suporta costurile directe de returnare a Produselor.
      2. In cazul retragerii din contract, Magazinul va returna Clientilor sumele incasate, de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract si a primit totodata Produsul returnat.
      3. Returnarea sumelor achitate de Client se face in contul bancar mentionat de Client pe formularul de retur. Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii Produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi.
      4. Clientii raspund doar pentru reducerea valorii Produselor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile si functionarea Produsului.

      VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE

      1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica:
      2. a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament,
      3. b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin,
      4. c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.
      5. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pot fi transmise pe adresa de e-mail a Magazinului team@swissbrands.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisat pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea Clientului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul va raspunde in cel mult 14 zile de la data primirii reclamatiei.


      Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau prin intermediul e-mail-ului la adresa indicata de acesta. swissbrands.ro – DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul informatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului. Fisierele cookies sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, cat si pentru monitorizarea navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.

      1. ALTE PREVEDERI
      2. Continutul si design-ul swissbrands.ro, inclusiv aspectul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea swissbrands.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul swissbrands.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.
      3. Utilizatorul poate copia si printa continutul site-ului doar pentru folosinta personala, in scopuri necomerciale.
      4. Este interzisa orice utilizare a continutului swissbrands.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail team@swissbrands.ro In conditiile in care un anumit continut aflat pe site-ul swissbrands.ro incalca drepturile utilizatorului de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, utilizatorul este incurajat sa trimita un e-mail cu drepturile incalcate, pentru a permite Furnizorului sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.
      5. Forta majora.

      swissbrands.ro si partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul Furnizorului, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa swissbrands.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic de la swissbrands.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele swissbrands.ro, erorile de operare, greva, etc.

      1. INFORMATII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CATRE FURNIZOR A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI

      2. Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia utilizatorului/ Clientului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.
        2. Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este Furnizorul. Acesta prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 („GDPR”).
        3.Clientul poate solicita oricand stergerea tuturor datelor printr-un e-mail la team@swissbrands.ro
        3. Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal sunt: team @swissbrands.ro sau Responsabilul pentru Protectia Datelor al DELTA INTELLIGENCE GROUP

       

  1. Politica de cookie-uri

Ce scop au cookie-urile?

Cookie-urile sunt foarte utile și îndeplinesc diferite funcții ce fac ca navigarea ta pe un site să fie una ușoară și plăcută. Ai putea spune că sunt ca niște „amintiri” ale site-ului despre tine, ajutându-l să își amintească cum ai navigat pe paginile sale și alegerile pe care le-ai făcut pe parcurs.

Cookie-urile noastre sunt folosite pentru următoarele scopuri: funcționarea site-ului, analiza comportamentului vizitatorilor site-ului, publicitate

Poți naviga mai ușor și mai rapid pe un site care își amintește de tine, decât pe unul care nu te recunoaște. De aceea, majoritatea site-urilor pe care le știi și îți plac folosesc cookie-uri.

Ce este într-un cookie?

Un cookie este un fragment simplu de informație sub forma unui fișier text foarte mic. Fiecare cookie în parte este unic și este compus din numele site-ului care l-a creat și un șir unic de cifre și litere. Majoritatea site-urilor plasează cookie-uri pe hard disk-ul dispozitivului tău (calculator, telefon mobil sau tabletă) când navighezi prin ele. Ele fac asta prin browserul tău – de exemplu Google Chrome, Internet Explorer, Safari sau Firefox. Un cookie poate fi citit și recuperat doar de site-ul care l-a creat; site-urile nu pot niciodată să facă schimb de informații între ele prin cookie-uri.

Unele cookie-uri sunt valabile doar pe durata vizitei tale. Aceste „cookie-uri de sesiune” dispar din calculatorul sau dispozitivul tău mobil după ce ai închis browserul. Alte cookie-uri rămân în calculatorul sau dispozitivul tău mobil după ce ai închis browserul și mai sunt valabile pentru o anumită perioadă de timp specificată. Aceste „cookie-uri persistente” sunt activate de fiecare dată când vizitezi site-ul care le-a generat.

Ce nu este într-un cookie?

Cookie-urile (ca elemente de sine stătătoare) NU conțin:

Informații personale – nu poți fi identificat personal doar pe baza unui cookie. Cod de program – spre deosebire de un virus informatic, un cookie nu este compus din cod, asta însemnând că nu este capabil să strice dispozitivul tău.

 

Cum sunt folosite cookie-urile de către site-ul swissbrands.ro?

O vizită pe acest site poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:

  • cookie-uri strict necesare pentru funcționarea site-ului.
  • cookie-uri de analiză.
  • cookie-uri pentru publicitate personalizată.

Cookie-urile pot fi folosite în diferite scopuri. În primul rând, pot fi necesare pentru a asigura funcţionarea corectă a site-ului web. De exemplu, fără module cookie, poate fi dificil ca site-ul web să reţină că te-ai conectat sau ce produse ai adăugat în coşul de cumpărături. Acestea sunt denumite cookie-uri necesare, şi sunt active în mod automat, nefiind condiţionate de acordul vizitatorului. Am inclus aici şi cookie-urile plasate pentru a-ţi afişa publicitate nepersonalizată (care reţin faptul că o reclamă a fost afişată), precum şi cele care ne măsoară audienţa pe site (fără însă a include componenta demografică ori de segmentare a audienţei), întrucât fără măsurarea traficului site-ul nostru nu poate fi profitabil, iar regulile de protecţie a vieţii private nu sunt intenţionate a bloca afişarea publicităţii.

Cookie-urile de analiză colectează informații despre modul în care vizitatorii folosesc o pagină de internet, cum ar fi ce pagini sunt cele mai populare, ce metodă de conectare a paginilor este cea mai eficace și dacă utilizatorii primesc mesaje de eroare de la paginile de internet. Aceste cookie-uri ne permit să oferim utilizatorilor o experiență de utilizare de înaltă calitate şi au rolul de a contribui la îmbunătățirea modului în care funcționează pagina noastră de internet, precum şi la segmentarea demografică a audienţei, care mai departe este folosită în personalizarea publicităţii dacă acest scop este permis.

Nu în ultimul rînd, atunci când integrăm în site plug-inuri ale reţelelor de socializare, acestea plasează cookie-uri social media pentru a permite redarea conţinutului (de ex. youtube, soundcloud), pentru a-ţi da posibilitatea să te loghezi folosind un serviciu terţ (de ex. Facebook sau Google), precum şi pentru a-ţi da posibilitatea să apreciezi sau să distribui o pagină sau un produs pe serviciul de socializare preferat.

De asemenea, folosirea de cookie-uri este pentru a permite personalizarea publicităţii online. Folosirea cookie-urilor de personalizare a publicității este un standard actual la multe dintre siteurile importante pe care le vizitati. Publicitatea de acest tip ne ajută să ajungem la categoriile de clienti interesați de un anumit tip de produs, către care se afişează reclamele respective. De regulă, informațiile despre categoriile care definesc plaja de utilizatori interesați nu sunt date personale, dar profilul care se creează despre vizitatori are la bază datele colectate prin intermediul cookie-urilor de profilare publicitară, intră în categoria datelor personale. Cum aceste cookie-uri sunt plasate de servicii controlate de noi, rezultă că profilarea (care este o prelucrare de date personale) prin intermediul acestor cookie-uri este efectuată de noi ca operator de date. Puteţi opta să nu fiţi profilat de Google în scop publicitar, accesând: https://www.google.com/settings/ads

Cookie-urile sunt fisiere de tip text, oferite browserului dvs. de un server web si stocate apoi pe hard-discul computerului dvs. Majoritatea browserelor sunt setate sa accepte cookieuri. Daca insa preferati acest lucru, puteti reseta browserul dvs. fie sa va anunte ori de cate ori primiti cate un cookie, fie sa refuze chiar acceptarea cookie-urilor.

Trebuie insa sa stiti ca unele sectiuni ale siteului nostru nu vor putea fi vizualizate normal daca ati setat browserul dvs. să respingă cookieurile. Nu pentru că nu ne dorim acest lucru, ci pentru ca unele funcții ale websiteului nostru nu pot funcționa corect fără folosirea cookie-urilor.

Terții ce au acces la datele personale din site-ul Swissbrands.ro

Acest site utilizează Google Analytics un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. („Google”). Google Analytics foloseste cookies pentru a ne ajuta sa analizam constant modul in care utilizatorii utilizeaza site-ul nostru. Informatiile generate de cookie despre utilizarea site-ului web (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise si stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va utiliza aceste informatii in scopul evaluarii utilizarii site-ului web, al compilarii rapoartelor privind activitatile site-ului web pentru operatorii de site si in furnizarea altor servicii legate de activitatea site-ului web si de utilizarea internetului. Google poate, de asemenea, sa transfere aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este cerut prin lege sau in cazul in care aceste terte parti proceseaza informatiile in numele Google. Google nu va asocia adresa IP cu alte date detinute de Google.

Puteti refuza utilizarea cookie-urilor prin selectarea setarilor corespunzatoare din browserul dvs.. Alți terti ce au acces la datele dumneavoastră sunt: Google Adwords si Facebook Pixel, ce reprezinta furnizori de servicii de promovare si marketing. De asemenea, putem să colectăm date agregate despre vizitatorii site-ului si să dezvăluim rezultatele unor astfel de informații agregate (dar nu si identificabile personal) partenerilor nostri, în scopuri de marketing sau promovare. Prin utilizarea acestui site, sunteti de acord cu prelucrarea datelor despre dvs. in modul si in scopurile mentionate mai sus.

  1. Politica prelucrarii datelor cu caracter personal

SC DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL, in calitate de  administrator al magazinului online www.swissbrands.ro, respecta caracterul privat si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal al fiecarui client.

Conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private, DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL administreza in conditii de siguranta si exclusiv pentru scopurile prezentate mai jos, datele personale care sunt furnizate.

In conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001, persoanele inregistrate, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi: drept de acces la date cu caracter personal, drept de interventie asupra datelor, drept de opozitie, dreptul de a se adresa justitiei, dreptul la informare.

Orice informatie furnizata de catre persoanele vizate va fi considerata si va reprezenta consimtamintul expres ca datele personale sa fie folosite de DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL  in conformitate cu scopurile mentionate mai jos.

Datele dumneavoastra personale pot fi actualizate sau sterse din baza de date, prin cerere trimisa la contact@swissbrands.ro.

Orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare,la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:

  • Notificarea.Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • Legalitatea.Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale;
  • Scopul bine determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in

scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinente si neexcesive prin

raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrate;

  • Confidentialitatea. Persoanele care prelucreaza, in numele unei institutii, date cu

caracter personal au prevazut in contractul de munca si in fisa postului o clauza de

confidentialitate;

  • Consimtamantul persoanei vizate.Orice prelucrare de date cu caracter personal,

cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea

677/2001, poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare;

  • Informarea. Informarea persoanelor se face de catre institutia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate;
  • Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opozitie si de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantei de judecata

pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate;

DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL nu încurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.

  • Securitatea. Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate

 

  1. Scopul colectarii datelor

SC DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL va folosi datele personale ale clientilor pentru a putea trimite comenzile catre acestia si pentru oferirea unor eventuale promotii aplicabile exclusiv clientilor existenti, pe mail, in conformitate cu prevederile legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Aceste date sunt pastrate in sistemul informatic al companiei, pentru a putea lua legatura cu clientii daca exista nemultumiri sau sugestii din partea acestora

 

  1. Securitatea datelor colectate si procesate

S.C. DELTA INTELLIGENCE GROUP S.R.L. utilizează metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaților și proceduri de lucru, inclusiv de control, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.

Serverele pe care site-ul este găzduit sunt protejate de acces fizic și la distanță, fiind instalate în incinte adecvate tehnic și din punct de vedere al securității. Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal colectate, analizăm noile tehnologii în domeniu și atunci când este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate. De asemenea, infrastructura hardware și software utilizată de   S.C. DELTA INTELLIGENCE GROUP S.R.L., este periodic analizată în privința securității.

Swissbrands.ro utilizeaza o conexiune internet securizata, criptata pentru a preveni interceptarea.

Platforma pe care este construit site-ul este WordPress.

Inregistrarea si autentificarea pe www.swissbrands.ro implica user name si parola.

Puteti solicita oricand STERGEREA TUTUTOR DATELOR dumneavoastră prin e-mail.

Pentru orice intrebari, persoanele interesate ne pot contacta la team@swissbrands.ro

 

Datele solicitate de catre SC DELTA INTELLIGENCE SRL.  prin BANCA TRANSILVANIA S.A. vor fi folosite doar in contextul facilitarii platilor catre swissbrands.ro. Informatiile obtinute de la utilizator nu vor fi puse la dispozitia nici unei persoane fizice, juridice, institutii, etc. decat in cazul in care sunt solicitate justificat de catre autoritatile in drept sa verifice tranzactiile online sau in cazul in care se abuzeaza in orice fel de website.
Datele personale ale utilizatorului vor fi folosite swissbrands.ro,   sau BANCA TRANSILVANIA S.A. numai in scopul declarat anterior. Informatiile din formularul de plata vor fi folosite pentru a trimite utilizatorului confirmarea platii si pentru comunicari ulterioare. Datele completate de catre utilizatori pe Site vor fi stocate de catre  swissbrands.ro, iar cele legate de PLATA online prin BANCA TRANSILVANIA S.A.

Prezentul regulament stabileste termenii si conditiile de utilizare ale site-ului swissbrands.ro. Orice comanda plasata pe acest site trebuie sa fie in acord cu prezentul Regulament. Orice comanda va fi realizata in conformitate cu acest Regulament si cu legislatia aplicabila in vigoare.

REGULAMENTUL MAGAZINULUI ONLINE SWISSBRANDS.RO

I. INTRODUCERE

1. DELTA INTELLIGENCE GROUP, cu sediul social in Str. Mircea Zaciu Nr. 45 Bl. Sc. Et. Ap. Sect. Loc. ORADEA Jud. BIHOR, CUI 3213312 , denumita in continuare “FURNIZOR”, faciliteaza achizitionarea de marfuri prin intermediul internetului de la adresa: swissbrands.ro, denumit in continuare „MAGAZIN”. Administratorul datelor personale ale clientilor Magazinului este FURNIZORUL.

2. Prezentul Regulament se adreseaza tuturor utilizatorilor Magazinului, denumiti in continuare “CLIENT”, si stabileste principiile de efectuare a inregistrarilor si de utilizare a contului de Magazin, principiile de rezervare pe cale electronica a marfurilor disponibile in Magazin (denumite in continuare “PRODUS” sau „PRODUSE”), de plasare de comenzi pe site-ul Magazinului, precum si principiul incheierii contractelor de vanzare a Produselor.

3. Orice CLIENT poate accesa Regulamentul in orice moment, “dand click” pe linkul „Termeni si Conditii”, aflat pe pagina web a Magazinului.

4. Informatiile despre Produsele din Magazin – printre altele, descrieri, preturi – constituie o invitatie la incheierea de contracte de vanzare in sensul legilor in vigoare, conform conditiilor din documentul prezent.

5. Fotografiile si prezentarile Produselor oferite au drept scop prezentarea acelor modele de marfuri concret indicate de acestea. Imaginile si fotografiile au scop orientativ si pot diferi in functie aduse de catre producator.

Codul produsului semnalizat in magazin sub numele de ”Cod unic” reprezinta elementul de identificare a produsului si pentru el se plaseaza comanda ferma.

SWISSBRANDS.ro nu isi asuma modificarile aduse de producator sau furnizor la produse.

II. REGULILE DE UTILIZARE ALE MAGAZINULUI SI DE INCHEIERE DE CONTRACTE DE VANZARE A PRODUSELOR

1. FURNIZORUL faciliteaza incheierea de contracte de vanzare a Produselor prin intermediul internetului si presteaza o serie de servicii, asa cum sunt prevazute in Regulamentul de fata.

2. Contractul de vanzare al Produselor se incheie intre „CLIENT” si “FURNIZOR”.

3. Prin utilizarea Magazinului si/sau prin plasarea unei comenzi, Clientul se obliga sa respecte termenii si conditiile specificate in acest document. Inainte de plasarea unei comenzi, Clientul se va asigura ca a citit si inteles prezentul document.

4. Informatiile furnizate de Client in timpul plasarii comenzii trebuie sa fie reale, actuale si exacte. FURNIZORUL isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii, in cazul in care datele furnizate nu sunt suficient de exacte si fac imposibila realizarea comenzii, mai exact, nu permit predarea corespunzatoare a Produselor. Inainte de a refuza realizarea comenzii, FURNIZORUL va incerca sa contacteze Clientul pentru a stabili ce date sunt necesare pentru a face posibila realizarea acesteia.

5. Magazinul ia toate masurile tehnice si administrative posibile si impuse de anumite norme juridice, menite a proteja datele personale ale Clientilor si mai ales de a preveni obtinerea si modificarea de catre persoane neautorizate a datelor personale furnizate in timpul inregistrarii.

6. Clientul care a utilizat Magazinul are urmatoarele obligatii:

a) de a nu furniza si transmite informatii interzise prin lege;

b) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu perturbe functionarea acestuia;

c) de a nu difuza si de a nu plasa in cadrul Magazinului informatii comerciale incorecte;

d) de a utiliza Magazinul intr-un mod care sa nu creeze inconveniente pentru alti clienti, precum si pentru Furnizor; e) de a folosi informatiile amplasate in paginile Magazinului doar in scop personal.

III. INCHEIEREA CONTRACTELOR DE VANZARE:

1. Magazinul faciliteaza plasarea comenzilor de Produse pe site-ul Magazinului.

2. Magazinul primeste comenzile plasate on-line in orice moment. Comenzile sunt prelucrate in zilele lucratoare intre orele 9.00 – 17.30. Comenzile plasate in zilele libere sau de sarbatorile legale vor fi prelucrate in decurs de doua zile lucratoare de la data plasarii comenzii.

3. Clientul poate plasa o comanda fara a fi nevoie sa isi inregistreze permanent datele personale in baza de date a Magazinului (cumparaturi fara inregistrare).

4. Conditia plasarii comenzii o constituie completarea in formular a tuturor datelor solicitate, necesare pentru expediere si pentru generarea din sistem a facturii fiscale sau a bonului fiscal. Prin finalizarea comenzii, Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de achizitie, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii.

5. Pentru a plasa o comanda Clientul alege Produsele din Magazin, mentionand dupa caz, cantitatea, culoarea, marimea si confirma intentia prin apasarea butonului “Adauga in Cos”. In cazul in care Clientul detine un cod de reducere, acesta nu poate fi combinat cu alte programe de loialitate si parteneriate, disponibile in magazinul swissbrands.ro. Nu este posibila beneficierea de mai multe programe de loialitate in timpul unei tranzactii.

6. Pana la momentul confirmarii selectarii Produselor prin butonul “Finalizeaza comanda” Clientul are posibilitatea de a efectua modificari referitoare la produsele din cos, precum si la datele pentru livrare si cele de facturare. Confirmarea de catre Client a comenzii prin tasta „Finalizeaza comanda” este echivalenta cu acceptarea obligatiei de a face plata pretului Produselor si a costurilor de livrare (daca este cazul).

7. Confirmarea de catre Client a comenzii conform pct. 6 de mai sus constituie cererea transmisa de Client catre Furnizor de a incheia contractul de vanzare, conform continutului comenzii (continutul cosului) si prezentului Regulament.

8. In momentul plasarii comenzii, conform pct. 6 de mai sus, Clientul primeste la adresa de e-mail indicata de acesta un mesaj referitor la comanda plasata, dar si informatii despre modul de depunere a reclamatiei in privinta Produselor, precum si despre dreptul Clientului de a se retrage din contractul de vanzare. Acest e-mail reprezinta si o confirmare a primirii de catre Magazin a cererii de achizitie din partea Clientului.

9. Imediat dupa procesarea comenzii, Magazinul va transmite un alt e-mail in care accepta sau refuza comanda. Dupa primirea confirmarii se ajunge la incheierea intre Client si Furnizor a contractului de vanzare a Produselor comandate de Client.

10. Contractul de vanzare se incheie in limba romana, avand continutul prezentulului Regulament completat cu comanda plasata de Client.

11. Fara atingerea dreptului Clientului de a se retrage din contract, conform legislatiei in vigoare, Clientul poate renunta la comanda inainte de a primi de la Magazin confirmarea ofertei de achizitie, adica inainte de a primi e-mailul care confirma acceptarea comenzii. In aceasta privinta Clientul trebuie sa ia de indata legatura cu Magazinul, fie prin telefon, fie prin e-mail cu confirmare de citire a mesajului.

12. In cazul alegerii de catre Client a altei forme de plata decat “ramburs”, Magazinul isi rezerva dreptul de a refuza realizarea comenzii in cadrul contractului de vanzare, in cazul in care: (a) datele de contact ale Clientului sunt atat de neclare, incat fac imposibila livrarea marfii, (b) tranzactia nu a fost autorizata in sistemul de plati electronice, (c) plata pentru comanda nu a fost efectuata in termen de 2 zile lucratoare de la data plasarii comenzii, (d) datele furnizate de catre Client privind livrarea (adresa, date contact) sunt incomplete sau incorecte, (e) activitatea Clientului pe site poate produce si/sau produce daune de orice natura de partea Magazinului si/sau partenerilor acestuia.

In cazul vanzarii de Produse catre o persoana juridica cu sediul in Romania, o astfel de vanzare se realizeaza ca parte a achizitiei intracomunitare de bunuri, mentinand in acelasi timp obligatiile partilor legate de acest tip de livrare in conformitate cu legislatia aplicabila.

IV. LIVRAREA SI RECEPTIONAREA PRODUSELOR

1. Produsele sunt livrate la adresa indicata de catre Client in comanda.  Recomandam plata cu cardul online petru a beneficia de livrarea express intr-un termen de 48h, sau standard 72h.

2. Timpul prevazut pentru livrarea la Client este de 7 zile lucratoare din ziua urmatoare trimiterii comenzii. Termenul integral, maxim, de realizare a comenzii nu ar trebui sa depaseasca 20 zile de la data incheierii contractului de vanzare. Daca Clientul alege sa achite contravaloarea produselor direct pe site-ul Magazinului prin card bancar sau prin transfer bancar, livrarea comenzii poate fi intarziata pana la momentul inregistrarii sumei aferente contractului de vanzare in contul bancar al Magazinului.

3. Produsele sunt livrate la adresa indicata de pe teritoriul Romaniei de catre firma de curierat agreata de Furnizor. Taxele pentru livrarea produselor se indica in procesul de plasare a comenzii.

4. Toate comenzile care depasesc suma de 249 lei beneficiaza de transport  gratuit, iar costul cu returul produselor va fi suportat de Magazin. La fiecare produs expediat se ataseaza dovada achizitionarii (bon fiscal sau factura fiscala), precum si un formular de inlocuire/returnare a produselor. In cadrul unor campanii, livrarea poate fi gratuita.

V. PRETURI SI METODE DE PLATA

1. Din momentul primirii de catre Client a e-mailului de confirmare a acceptarii comenzii, pretul Produselor ramane neschimbat pe toata perioada contractului de vanzare, indiferent de modificarile de pret ulterioare din Magazin.

2. Preturile produselor din Magazin sunt afisate in lei si contin toate componentele pretului, inclusiv TVA, taxe vamale si impozite.

3. Clientul va achita pretul Produselor comandate, dupa cum doreste: a) “prin ramburs”, achitand firmei de curierat la livrare; b) prin plata cu card prin intermediul serviciului autorizat iPay inainte de livrare; c) prin transfer bancar; In cazul in care Clientul alege metoda de plata (b) sau (c), lipsa platii in contul bancar al Furnizorului sau intermediarului de tranzactii (serviciul iPay de la Banca Transilvania) in termen de 2 zile de la plasarea comenzii, va duce la anularea comenzii.
In acest caz, Clientul poate plasa din nou o comanda si poate alege o alta metoda de plata. Procesarea comenzii platite prin plata electronica incepe dupa primirea platii pentru Produse in contul Furnizorului. Furnizorul isi rezerva dreptul sa limiteze plt ramburs pentru anumite produse.

4. Furnizorul isi rezerva dreptul de a modifica pretul Produselor aflate in Magazin, de a introduce in vanzare marfuri noi, de a desfasura sau de a revoca actiuni de promovare pe pagina web a Magazinului, de a introduce modificari conforme cu prevederile legislatiei in vigoare, cu conditia ca aceste modificari sa nu incalce drepturile persoanelor care au incheiat contracte de vanzare a Produselor oferite de Magazin inainte de efectuarea respectivelor modificari sau a drepturilor persoanelor autorizate sa utilizeze o anume promotie, conform principiilor acesteia, pe perioada desfasurarii sale.

VI. RECLAMATII REFERITOARE LA PRODUSE
1. Produsele comercializate sunt noi si originale. Furnizorii nostri  raspund pentru defectele fizice pe baza legislatiei in vigoare. De asemenea, Furnizorul respecta garantia legala pentru conformitatea produselor.
2. Ne obligam sa luam constant masuri pentru a asigura pe deplin functionarea corecta a Magazinului, in domeniile indicate de cunostintele tehnice actuale si se obliga sa inlature intr-un termen rezonabil toate neajunsurile semnalate de catre Clienti.
3. Orice lucru cumparat in Magazin poate fi obiectul unei reclamatii, cu respectarea termenilor si conditiilor de reclamatie stabilite prin lege, daca prezinta defecte ce constituie neconformitati cu contractul de vanzare incheiat.
4. Reclamatiile se pot trimite pe e-mail la adresa team@swissbrands.ro returnand Produsul impreuna cu descrierea (in scris) a defectului sau cu un formular de reclamatie, descarcat de pe pagina Magazinului si cu dovada achizitionarii Produsului.

Clientul va fi informat despre modul de rezolvare a reclamatiei in termen de 14 zile calculate din ziua urmatoare primirii de catre Magazin a coletului returnat de client cu Produsul reclamat.

5. Clientul poate solicita returnarea Produsului daca:
Produsele prezinta deteriorari severe care le fac neconforme;
Produsele livrate sunt diferite (specificatii, cantitate etc.) fata de comanda plasata;
Produsele prezinta defecte de fabricatie;
Clientul s-a retras din contract in termenul de 30 zile de la data cand acesta a intrat in posesia Produselor.

6. Clientul are dreptul la urmatoarele pretentii, conform legislatiei in vigoare:
a) sa ceara sa renunte la Contract sau sa ceara reducerea pretului Produselor, daca furnizorul nu inlocuieste de urgenta si fara mari inconveniente pentru Client Produsul defect sau nu inlatura defectul ori
b) sa ceara inlocuirea Produsului cu un altul fara defecte.
7. In cazul in care reclamatia nu este admisa de Furnizor, Produsul va fi returnat Clientului impreuna cu un raport referitor la nejustificarea reclamatiei.
8. In cazul in care se constata de catre Client deteriorarea Produsului in timpul transportului, se recomanda ca el sa intcmeasca (in prezenta curierului) un proces verbal de daune.

VII. RETURURILE DE PRODUSE – RETRAGEREA DIN CONTRACTUL DE VANZARE

1. Clientul – consumator, asa cum este definit conform normelor in vigoare, are dreptul de a se retrage din contractul de vanzare fara a indica motivul, pe baza dispozitiilor legale si a principiilor de mai jos.

2. Termenul de retragere din contractul de vanzare a Produselor expira dupa implinirea a 30 zile de la data cand Clientul a intrat in posesia Produselor sau cand o terta persoana, alta decat transportatorul, indicata de catre Client, a intrat in posesia Produselor.

3. Pentru a-si exercita dreptul de retragere din contract Clientul trebuie sa aduca la cunostinta Magazinului decizia sa de renuntare, printr-o declaratie clara (de ex. o scrisoare expediata prin posta) tran pe e-mail la adresa team@swissbrands.ro.

4. Clientii pot folosi modelul de formular de retragere din contract pus la dispozitie prin e-mail imediat dupa confirmarea comenzii sau afisat pe website-ul Magazinului, dar acest lucru nu este obligatoriu. Clientii pot, de asemenea, sa completeze si sa trimita scanat formularul sau orice alte pretentii prin e-mail, la adresa: office@swissbrands.ro.

Daca un Client foloseste aceasta modalitate, Magazinul ii va trimite de urgenta confirmarea primirii informatiei despre retragerea din contract pe e-mail.

5. Pentru a respecta termenul de retragere din contract este suficienta trimiterea de catre Client a informatiilor referitoare la exercitarea dreptului de retragere inainte de implinirea termenului de renuntare.

6. Clientul trimite Produsele care fac obiectul retragerii din contract de indata, sau nu mai tarziu de 30 zile de la data in care acesta a intrat in posesia Produselor. Termenul se considera a fi respectat in situatia in care Clientul returneaza obiectul inainte de implinirea termenului de 30 zile.

Conditiile pentru ca un Produs returnat sa fie acceptat sunt urmatoarele:
a) Produsul sa nu fi fost utilizat/ purtat
b) sa prezinte atat eticheta interioara (informatii cu privire la modul de intretinere), cat si cea exterioara,
c) sa nu fi fost deteriorat. Lenjeria intima si costumele de baie nu fac obiectul returului.

7. Magazinul suporta costurile directe de returnare a Produselor.

8. In cazul retragerii din contract, Magazinul va returna Clientilor sumele incasate, de indata, sau nu mai tarziu de 14 zile de la data la care Magazinul a fost informat despre decizia Clientului de a-si exercita dreptul de renuntare la contract si a primit totodata Produsul returnat.
9. Returnarea sumelor achitate de Client se face in contul bancar mentionat de Client pe formularul de retur. Clientul nu suporta taxele legate de acest retur. Magazinul poate amana returnarea platii pana la momentul primirii Produsului sau pana la momentul livrarii la Magazin a dovezii ca acesta a fost expediat inapoi.

10. Clientii raspund doar pentru reducerea valorii Produselor returnate, rezultate din utilizarea acestora in alt mod decat cel necesar pentru a constata caracterul, trasaturile si functionarea Produsului.

VIII. INFORMATII REFERITOARE LA SERVICIILE PRESTATE ON-LINE
1. Magazinul presteaza pentru Clienti urmatoarele servicii, pe cale electronica: a) facilitarea incheierii on-line a contractelor de vanzare din Magazin, conform prezentului Regulament, b) facilitarea deschiderii de conturi ale Clientilor in Magazin, c) transmiterea informatiei comerciale comandate, referitoare la marfuri.
2. Reclamatii privitoare la serviciile prestate de Magazin pot fi transmise pe adresa de e-mail a Magazinului office@swissbrands.ro sau telefonic, la numarul de telefon afisat pe website. Reclamatia Clientului trebuie sa contina denumirea Clientului si o scurta descriere a procesului reclamat. Magazinul va raspunde in cel mult 14 zile de la data primirii reclamatiei.
Despre modul in care a fost solutionata reclamatia, Clientul va fi anuntat pe calea aleasa de Client, telefonic sau prin intermediul e-mail-ului la adresa indicata de acesta. swissbrands.ro – DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL aduce la cunostinta ca in functie de setarile browserului Clientului poate introduce in sistemul informatic al Clientului fisiere cookies, ce nu sunt o componenta a continutului serviciilor prestate de catre Magazin, dar care ar putea permite identificarea ulterioara a Clientului ce intra pe pagina de web a Magazinului. Fisierele cookies sunt utilizate de Magazin pentru a inlesni Clientului utilizarea Magazinului, cat si pentru monitorizarea navigarilor Clientului pe pagina web. Clientul poate renunta in orice moment la posibilitatea ca Magazinul sa utilizeze cookies, prin anumite setari ale browserului sau.

IX. ALTE PREVEDERI

1. Continutul si design-ul swissbrands.ro, inclusiv aspectul acestuia si bazele de date accesibile prin intermediul sau, sunt proprietatea swissbrands.ro si sunt protejate prin legislatia in vigoare cu privire la drepturile de autor si drepturile conexe. In cazul informatiilor si continutului postat de terte parti pe site-ul swissbrands.ro, dreptul de autor si responsabilitatea asupra acestora apartin in totalitate celor care au publicat acea informatie.

2. Utilizatorul poate copia si printa continutul site-ului doar pentru folosinta personala, in scopuri necomerciale.

3. Este interzisa orice utilizare a continutului swissbrands.ro in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document sau de legislatia in vigoare. Cererile de utilizare a continutului in alte scopuri decat cele permise expres de prezentul document pot fi trimise la adresa de e-mail team@swissbrands.ro In conditiile in care un anumit continut aflat pe site-ul swissbrands.ro incalca drepturile utilizatorului de proprietate intelectuala, dreptul la viata privata, la publicitate sau alte drepturi personale, utilizatorul este incurajat sa trimita un e-mail cu drepturile incalcate, pentru a permite Furnizorului sa actioneze in conformitate cu dispozitiile legale.

4. Forta majora.

swissbrands.ro si partenerii sau utilizatorii sai nu pot fi facuti responsabili pentru nici o intarziere sau eroare in executarea obligatiilor contractuale sau in continutul furnizat pe site-ul Furnizorului, rezultand direct sau indirect din cauze care nu depind de vointa swissbrands.ro. Aceasta exonerare include, dar nu se limiteaza la: erorile de functionare ale echipamentului tehnic de la swissbrands.ro, lipsa functionarii conexiunii la internet, lipsa functionarii conexiunilor de telefon, virusii informatici, accesul neautorizat in sistemele swissbrands.ro, erorile de operare, greva, etc.

X. INFORMATII REFERITOARE LA PRELUCRAREA DE CATRE FURNIZOR A DATELOR CU CARACTER PERSONAL ALE UTILIZATORILOR MAGAZINULUI
1. Informatiile indicate mai jos sunt, de asemenea, puse la dispozitia utilizatorului/ Clientului in momentul colectarii datelor sale cu caracter personal pe site-ul Magazinului.
2. Operatorul datelor cu caracter personal ale Clientului este Furnizorul. Acesta prelucreaza datele cu caracter personal ale utilizatorilor Magazinului in conformitate cu Regulamentul general privind protectia datelor din 27 aprilie 2016 („GDPR”).
3.Clientul poate solicita oricand stergerea tuturor datelor printr-un e-mail la team@swissbrands.ro
3. Datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor cu caracter personal sunt: team @swissbrands.ro sau Responsabilul pentru Protectia Datelor al DELTA INTELLIGENCE GROUP

Politica de Confidentialitate

  1. Politica de cookie-uri

Ce scop au cookie-urile?

Cookie-urile sunt foarte utile și îndeplinesc diferite funcții ce fac ca navigarea ta pe un site să fie una ușoară și plăcută. Ai putea spune că sunt ca niște „amintiri” ale site-ului despre tine, ajutându-l să își amintească cum ai navigat pe paginile sale și alegerile pe care le-ai făcut pe parcurs.

Cookie-urile noastre sunt folosite pentru următoarele scopuri: funcționarea site-ului, analiza comportamentului vizitatorilor site-ului, publicitate

Poți naviga mai ușor și mai rapid pe un site care își amintește de tine, decât pe unul care nu te recunoaște. De aceea, majoritatea site-urilor pe care le știi și îți plac folosesc cookie-uri.

Ce este într-un cookie?

Un cookie este un fragment simplu de informație sub forma unui fișier text foarte mic. Fiecare cookie în parte este unic și este compus din numele site-ului care l-a creat și un șir unic de cifre și litere. Majoritatea site-urilor plasează cookie-uri pe hard disk-ul dispozitivului tău (calculator, telefon mobil sau tabletă) când navighezi prin ele. Ele fac asta prin browserul tău – de exemplu Google Chrome, Internet Explorer, Safari sau Firefox. Un cookie poate fi citit și recuperat doar de site-ul care l-a creat; site-urile nu pot niciodată să facă schimb de informații între ele prin cookie-uri.

Unele cookie-uri sunt valabile doar pe durata vizitei tale. Aceste „cookie-uri de sesiune” dispar din calculatorul sau dispozitivul tău mobil după ce ai închis browserul. Alte cookie-uri rămân în calculatorul sau dispozitivul tău mobil după ce ai închis browserul și mai sunt valabile pentru o anumită perioadă de timp specificată. Aceste „cookie-uri persistente” sunt activate de fiecare dată când vizitezi site-ul care le-a generat.

Ce nu este într-un cookie?

Cookie-urile (ca elemente de sine stătătoare) NU conțin:

Informații personale – nu poți fi identificat personal doar pe baza unui cookie. Cod de program – spre deosebire de un virus informatic, un cookie nu este compus din cod, asta însemnând că nu este capabil să strice dispozitivul tău.

 

Cum sunt folosite cookie-urile de către site-ul swissbrands.ro?

O vizită pe acest site poate plasa următoarele tipuri de cookie-uri:

  • cookie-uri strict necesare pentru funcționarea site-ului.
  • cookie-uri de analiză.
  • cookie-uri pentru publicitate personalizată.

Cookie-urile pot fi folosite în diferite scopuri. În primul rând, pot fi necesare pentru a asigura funcţionarea corectă a site-ului web. De exemplu, fără module cookie, poate fi dificil ca site-ul web să reţină că te-ai conectat sau ce produse ai adăugat în coşul de cumpărături. Acestea sunt denumite cookie-uri necesare, şi sunt active în mod automat, nefiind condiţionate de acordul vizitatorului. Am inclus aici şi cookie-urile plasate pentru a-ţi afişa publicitate nepersonalizată (care reţin faptul că o reclamă a fost afişată), precum şi cele care ne măsoară audienţa pe site (fără însă a include componenta demografică ori de segmentare a audienţei), întrucât fără măsurarea traficului site-ul nostru nu poate fi profitabil, iar regulile de protecţie a vieţii private nu sunt intenţionate a bloca afişarea publicităţii.

Cookie-urile de analiză colectează informații despre modul în care vizitatorii folosesc o pagină de internet, cum ar fi ce pagini sunt cele mai populare, ce metodă de conectare a paginilor este cea mai eficace și dacă utilizatorii primesc mesaje de eroare de la paginile de internet. Aceste cookie-uri ne permit să oferim utilizatorilor o experiență de utilizare de înaltă calitate şi au rolul de a contribui la îmbunătățirea modului în care funcționează pagina noastră de internet, precum şi la segmentarea demografică a audienţei, care mai departe este folosită în personalizarea publicităţii dacă acest scop este permis.

Nu în ultimul rînd, atunci când integrăm în site plug-inuri ale reţelelor de socializare, acestea plasează cookie-uri social media pentru a permite redarea conţinutului (de ex. youtube, soundcloud), pentru a-ţi da posibilitatea să te loghezi folosind un serviciu terţ (de ex. Facebook sau Google), precum şi pentru a-ţi da posibilitatea să apreciezi sau să distribui o pagină sau un produs pe serviciul de socializare preferat.

De asemenea, folosirea de cookie-uri este pentru a permite personalizarea publicităţii online. Folosirea cookie-urilor de personalizare a publicității este un standard actual la multe dintre siteurile importante pe care le vizitati. Publicitatea de acest tip ne ajută să ajungem la categoriile de clienti interesați de un anumit tip de produs, către care se afişează reclamele respective. De regulă, informațiile despre categoriile care definesc plaja de utilizatori interesați nu sunt date personale, dar profilul care se creează despre vizitatori are la bază datele colectate prin intermediul cookie-urilor de profilare publicitară, intră în categoria datelor personale. Cum aceste cookie-uri sunt plasate de servicii controlate de noi, rezultă că profilarea (care este o prelucrare de date personale) prin intermediul acestor cookie-uri este efectuată de noi ca operator de date. Puteţi opta să nu fiţi profilat de Google în scop publicitar, accesând: https://www.google.com/settings/ads

Cookie-urile sunt fisiere de tip text, oferite browserului dvs. de un server web si stocate apoi pe hard-discul computerului dvs. Majoritatea browserelor sunt setate sa accepte cookieuri. Daca insa preferati acest lucru, puteti reseta browserul dvs. fie sa va anunte ori de cate ori primiti cate un cookie, fie sa refuze chiar acceptarea cookie-urilor.

Trebuie insa sa stiti ca unele sectiuni ale siteului nostru nu vor putea fi vizualizate normal daca ati setat browserul dvs. să respingă cookieurile. Nu pentru că nu ne dorim acest lucru, ci pentru ca unele funcții ale websiteului nostru nu pot funcționa corect fără folosirea cookie-urilor.

Terții ce au acces la datele personale din site-ul Swissbrands.ro

Acest site utilizează Google Analytics un serviciu de analiză web furnizat de Google, Inc. („Google”). Google Analytics foloseste cookies pentru a ne ajuta sa analizam constant modul in care utilizatorii utilizeaza site-ul nostru. Informatiile generate de cookie despre utilizarea site-ului web (inclusiv adresa dvs. IP) vor fi transmise si stocate de Google pe serverele din Statele Unite. Google va utiliza aceste informatii in scopul evaluarii utilizarii site-ului web, al compilarii rapoartelor privind activitatile site-ului web pentru operatorii de site si in furnizarea altor servicii legate de activitatea site-ului web si de utilizarea internetului. Google poate, de asemenea, sa transfere aceste informatii unor terte parti, in cazul in care acest lucru este cerut prin lege sau in cazul in care aceste terte parti proceseaza informatiile in numele Google. Google nu va asocia adresa IP cu alte date detinute de Google.

Puteti refuza utilizarea cookie-urilor prin selectarea setarilor corespunzatoare din browserul dvs.. Alți terti ce au acces la datele dumneavoastră sunt: Google Adwords si Facebook Pixel, ce reprezinta furnizori de servicii de promovare si marketing. De asemenea, putem să colectăm date agregate despre vizitatorii site-ului si să dezvăluim rezultatele unor astfel de informații agregate (dar nu si identificabile personal) partenerilor nostri, în scopuri de marketing sau promovare. Prin utilizarea acestui site, sunteti de acord cu prelucrarea datelor despre dvs. in modul si in scopurile mentionate mai sus.

  1. Politica prelucrarii datelor cu caracter personal

SC DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL, in calitate de  administrator al magazinului online www.swissbrands.ro, respecta caracterul privat si securitatea prelucrarii datelor cu caracter personal al fiecarui client.

Conform dispozitiilor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private, DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL administreza in conditii de siguranta si exclusiv pentru scopurile prezentate mai jos, datele personale care sunt furnizate.

In conformitate cu dispozitiile Legii nr. 677/2001, persoanele inregistrate, in calitate de persoane vizate, au urmatoarele drepturi: drept de acces la date cu caracter personal, drept de interventie asupra datelor, drept de opozitie, dreptul de a se adresa justitiei, dreptul la informare.

Orice informatie furnizata de catre persoanele vizate va fi considerata si va reprezenta consimtamintul expres ca datele personale sa fie folosite de DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL  in conformitate cu scopurile mentionate mai jos.

Datele dumneavoastra personale pot fi actualizate sau sterse din baza de date, prin cerere trimisa la contact@swissbrands.ro.

Orice persoana are, de asemenea, dreptul de a se opune, in mod gratuit si fara nici o justificare,la prelucrarea datelor sale personale in scopuri de marketing direct

 

Prelucrarea datelor cu caracter personal se face cu respectarea urmatoarelor principii:

  • Notificarea.Operatorul de date cu caracter personal este notificat la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal;
  • Legalitatea.Prelucrarea datelor cu caracter personal se face in temeiul si in conformitate cu prevederile legale;
  • Scopul bine determinat. Orice prelucrare de date cu caracter personal se face in

scopuri bine determinate, explicite si legitime, adecvate, pertinente si neexcesive prin

raportare la scopul in care sunt colectate si ulterior prelucrate;

  • Confidentialitatea. Persoanele care prelucreaza, in numele unei institutii, date cu

caracter personal au prevazut in contractul de munca si in fisa postului o clauza de

confidentialitate;

  • Consimtamantul persoanei vizate.Orice prelucrare de date cu caracter personal,

cu exceptia prelucrarilor care vizeaza date din categoriile strict mentionate in Legea

677/2001, poate fi efectuata numai daca persoana vizata si-a dat consimtamantul in mod expres si neechivoc pentru acea prelucrare;

  • Informarea. Informarea persoanelor se face de catre institutia care prelucreaza datele personale ale persoanei vizate;
  • Protejarea persoanelor vizate. Persoanele vizate au dreptul de acces la datele care sunt prelucrate, de a interveni asupra acestora, de opozitie si de a nu fi supus unei decizii individuale, precum si dreptul de a se adresa Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal sau instantei de judecata

pentru apararea oricaror drepturi garantate de lege, care le-au fost incalcate;

DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL nu încurajeaza SPAM-ul, nu furnizeaza adresa dumneavoastra de e-mail unor terti (persoane fizice sau juridice), nu ofera, nu face schimb de adrese e-mail obtinute prin intermediul acestui site, nu divulga adresa dumneavoastra de e-mail altor persoane care acceseaza paginile acestui site.

  • Securitatea. Masurile de securitate a datelor cu caracter personal sunt stabilite astfel incat sa asigure un nivel adecvat de securitate a datelor cu caracter personal procesate

 

  1. Scopul colectarii datelor

SC DELTA INTELLIGENCE GROUP SRL va folosi datele personale ale clientilor pentru a putea trimite comenzile catre acestia si pentru oferirea unor eventuale promotii aplicabile exclusiv clientilor existenti, pe mail, in conformitate cu prevederile legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date. Aceste date sunt pastrate in sistemul informatic al companiei, pentru a putea lua legatura cu clientii daca exista nemultumiri sau sugestii din partea acestora

 

  1. Securitatea datelor colectate si procesate

S.C. DELTA INTELLIGENCE GROUP S.R.L. utilizează metode și tehnologii de securitate, împreună cu politici aplicate salariaților și proceduri de lucru, inclusiv de control, pentru a proteja datele cu caracter personal colectate conform prevederilor legale în vigoare.

Serverele pe care site-ul este găzduit sunt protejate de acces fizic și la distanță, fiind instalate în incinte adecvate tehnic și din punct de vedere al securității. Depunem toate eforturile rezonabile, justificate comercial pentru a vă proteja datele cu caracter personal colectate, analizăm noile tehnologii în domeniu și atunci când este cazul, le aplicăm în vederea upgrade-ului sistemelor noastre de securitate. De asemenea, infrastructura hardware și software utilizată de   S.C. DELTA INTELLIGENCE GROUP S.R.L., este periodic analizată în privința securității.

Swissbrands.ro utilizeaza o conexiune internet securizata, criptata pentru a preveni interceptarea.

Platforma pe care este construit site-ul este WordPress.

Inregistrarea si autentificarea pe www.swissbrands.ro implica user name si parola.

Puteti solicita oricand STERGEREA TUTUTOR DATELOR dumneavoastră prin e-mail.

Pentru orice intrebari, persoanele interesate ne pot contacta la team@swissbrands.ro